Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[Jernbane.Net] Lenge siden du byttet passord ?
Ronny Maarud
30. September 2020, kl. 23:38
Det er jo blitt en god regel å bytte passord på sider som krever innlogging, med jevne og ujevne mellomrom.

Om det er lenge siden du byttet passordet ditt på Jernbane.Net, kan det muligens være en god tanke å gjøre en slik manøver.

Oppe til høyre på siden finner du to små beskjedne linker.
På den ene linken står det Logg Ut, på den helt til høyre står det Min Profil. (ved søkefeltet)
Under Min Profil kan du bytte passord.

Om du bytter passord, er en god regel ikke å velge samme passord, som du bruker på forskjellige andre sider som du logger inn på.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[Jernbane.Net] Lenge siden du byttet passord ?
Ronny Maarud (189)
Det er jo blitt en god regel å bytte passord på sider som krever innlogging, med jevne og ujevne mellomrom.

Om det er lenge siden du byttet passordet ditt på Jernbane.Net, kan det muligens være en god tanke å gjøre en slik manøver.

Oppe til høyre på siden finner du to små beskjedne linker.
På den ene linken står det Logg Ut, på den helt til høyre står det Min Profil. (ved søkefeltet)
Under Min Profil kan du bytte passord.

Om du bytter passord, er en god regel ikke å velge samme passord, som du bruker på forskjellige andre sider som du logger inn på.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
Forum annonsering [Jernbane.Net] Lenge siden du byttet passord ? (1 Innlegg) Ronny Maarud 189 30. September 2020, kl. 23:38

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn