Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [NO] Foreslår InterCity til betydelig redusert kostnad
Tom-Inge Kjensli
22. October 2020, kl. 15:24
Ronny Maarud
Tom-Inge Kjensli
Ja. Dette faller ikke i god jord hos østtilhengere i Hamar. Dem mener dobbeltspor burde bygges til Brumunddal nå. Det for å få badestranda med tilhørende høyhus på plass ::glis::

Det med badestranda kan jeg forstå, det med høyhus ligger litt lengre inne for min del.
Østre strekningen må vel være å foretrekke dersom man virkelig vil korte reisetiden mellom Oslo og Dombås ?

Mulighetsstudiene er tegnet inn med masse betongklosser med tilhørende beplantning. Skal bli Hamars svar på Oslo ser det ut som. Nå går Bygdelista som har ordføreren inn for at Mjøssykehuset skal ligge ved Vikingskipet, det gjør ikke øst lettere.
Etter min mening burde både kommunen og østtilhengere plante beina godt ned i bakken. Ikke fordi Øst er feil eller riktig, men fordi en ikke kan få alt.

Jeg får si som min far sier noen ganger (om andre ting) Det blir nok ikke i min tid.

Tom-Inge
[NO] Foreslår InterCity til betydelig redusert kostnad
Ronny Maarud (154)
22. October 2020, kl. 11:09
Tom-Inge Kjensli (109)
22. October 2020, kl. 12:04
Ronny Maarud (87)
22. October 2020, kl. 12:32
Tom-Inge Kjensli (85)
Ronny Maarud (73)
22. October 2020, kl. 15:46
Tom-Inge Kjensli (73)
22. October 2020, kl. 16:20
Ronny Maarud
Tom-Inge Kjensli
Ja. Dette faller ikke i god jord hos østtilhengere i Hamar. Dem mener dobbeltspor burde bygges til Brumunddal nå. Det for å få badestranda med tilhørende høyhus på plass ::glis::

Det med badestranda kan jeg forstå, det med høyhus ligger litt lengre inne for min del.
Østre strekningen må vel være å foretrekke dersom man virkelig vil korte reisetiden mellom Oslo og Dombås ?

Mulighetsstudiene er tegnet inn med masse betongklosser med tilhørende beplantning. Skal bli Hamars svar på Oslo ser det ut som. Nå går Bygdelista som har ordføreren inn for at Mjøssykehuset skal ligge ved Vikingskipet, det gjør ikke øst lettere.
Etter min mening burde både kommunen og østtilhengere plante beina godt ned i bakken. Ikke fordi Øst er feil eller riktig, men fordi en ikke kan få alt.

Jeg får si som min far sier noen ganger (om andre ting) Det blir nok ikke i min tid.

Tom-Inge
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Foreslår InterCity til betydelig redusert kostnad Ronny Maarud 154 22. October 2020, kl. 11:09
Re: [NO] Foreslår InterCity til betydelig redusert kostnad Tom-Inge Kjensli 109 22. October 2020, kl. 12:04
Re: [NO] Foreslår InterCity til betydelig redusert kostnad Ronny Maarud 87 22. October 2020, kl. 12:32
Re: [NO] Foreslår InterCity til betydelig redusert kostnad Tom-Inge Kjensli 85 22. October 2020, kl. 15:24
Re: [NO] Foreslår InterCity til betydelig redusert kostnad Ronny Maarud 73 22. October 2020, kl. 15:46
Re: [NO] Foreslår InterCity til betydelig redusert kostnad Tom-Inge Kjensli 73 22. October 2020, kl. 16:20

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn