Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [NO] Tunnelsyn
Ronny Maarud
20. January 2021, kl. 09:40
Trygve Kåsa
Opplevelsen var fin den ::glis:: Proff nedtelling også, fikk litt flashback til tidligere tiders romfarter og ..twenty seconds, and counting..!
Skulle det vært lyd?

Det var jaggu et godt spørsmål Trygve.....hvor ble det av lyden.
Må sjekke.

På snakk om lyd.
Jeg hadde gleden av å bli guidet av en av lederne i Flekkefjordbanens venner. Han forteller det meste om banen og venneforeningen nede i lia. Jeg er veldig usikker på om jeg har lov til å legge ut den delen av opptaket. Har forsøk via - via lokalkjente å sporet opp navnet på vedkommende, så jeg kunne ta kontakt å be om lov, dog uten hell.
Jeg får prøve å finne ut av lovligheten, selv om mannen ikke sier noe negativt om noe, så er det bedre å være føre var.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[NO] Tunnelsyn
Ronny Maarud (189)
20. December 2020, kl. 20:27
Trygve Kåsa (78)
20. December 2020, kl. 21:46
Ronny Maarud (31)
Trygve Kåsa
Opplevelsen var fin den ::glis:: Proff nedtelling også, fikk litt flashback til tidligere tiders romfarter og ..twenty seconds, and counting..!
Skulle det vært lyd?

Det var jaggu et godt spørsmål Trygve.....hvor ble det av lyden.
Må sjekke.

På snakk om lyd.
Jeg hadde gleden av å bli guidet av en av lederne i Flekkefjordbanens venner. Han forteller det meste om banen og venneforeningen nede i lia. Jeg er veldig usikker på om jeg har lov til å legge ut den delen av opptaket. Har forsøk via - via lokalkjente å sporet opp navnet på vedkommende, så jeg kunne ta kontakt å be om lov, dog uten hell.
Jeg får prøve å finne ut av lovligheten, selv om mannen ikke sier noe negativt om noe, så er det bedre å være føre var.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Tunnelsyn Ronny Maarud 189 20. December 2020, kl. 20:27
Re: [NO] Tunnelsyn Trygve Kåsa 78 20. December 2020, kl. 21:46
Re: [NO] Tunnelsyn Ronny Maarud 31 20. January 2021, kl. 09:40

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn