Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Den blå kafeteria - FR5-1 21713 i dagens Sørtog
Knut Erik Hagen
16. January 2021, kl. 15:42
Nå finner jeg bare et Sørtog i uka med lok og vogner i Oslo på dagtid. Det går lørdager litt over 11 fra Oslo S og i dag passet det med planene mine for dagen.
Vel framme på Oslo S så jeg et grått lok med fire blå vogner stå klart i spor 3.
Da var det om å gjøre å komme seg til Lysaker før Sørtoget - med Østfoldbanetogene innstilt var det eneste alternativet mitt et lokaltog som hadde rute 4 min før.
Ved ankomst Lysaker rakk jeg akkurat å komme meg over til perrongen for spor 3 & 4 for å få sola i ryggen og litt avstand til Sørtoget som var ventet i spor 2.
Jeg rakk å fotografere nyfoliert kafeteriavogn FR5-1 21713 før toget til Eidsvoll kjørte inn i spor 3 og stengte for utsikten.::diss:: Ny sjanse neste uke...
Her er også dørene foliert på samme måte som resten av vogna og ingen markering av at det er mat å få kjøpt.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

FR5-1 21713 foliert i Go-Ahead Sørtogets farger , 16.1.2021

Fotograf:
Knut Erik Hagen

EXIF-data:
NIKON CORPORATION, NIKON D850
24 mm  -  1/160 sec  -  f/6.3  -  ISO 400

Plassering i gallerierne:
Norge > Cafè-Restaurantvogner: NSB/ Go-Ahead/ SJ Nord /Vy > FR5-1 NSB / Go-Ahead / SJ Nord / Vy > FR5-1 21713 Go-Ahead Nordic

Doodlebugger

Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 16.01.2021 15:48 av Knut Erik Hagen.
Den blå kafeteria - FR5-1 21713 i dagens Sørtog
Knut Erik Hagen (142)
Nå finner jeg bare et Sørtog i uka med lok og vogner i Oslo på dagtid. Det går lørdager litt over 11 fra Oslo S og i dag passet det med planene mine for dagen.
Vel framme på Oslo S så jeg et grått lok med fire blå vogner stå klart i spor 3.
Da var det om å gjøre å komme seg til Lysaker før Sørtoget - med Østfoldbanetogene innstilt var det eneste alternativet mitt et lokaltog som hadde rute 4 min før.
Ved ankomst Lysaker rakk jeg akkurat å komme meg over til perrongen for spor 3 & 4 for å få sola i ryggen og litt avstand til Sørtoget som var ventet i spor 2.
Jeg rakk å fotografere nyfoliert kafeteriavogn FR5-1 21713 før toget til Eidsvoll kjørte inn i spor 3 og stengte for utsikten.::diss:: Ny sjanse neste uke...
Her er også dørene foliert på samme måte som resten av vogna og ingen markering av at det er mat å få kjøpt.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

FR5-1 21713 foliert i Go-Ahead Sørtogets farger , 16.1.2021

Fotograf:
Knut Erik Hagen

EXIF-data:
NIKON CORPORATION, NIKON D850
24 mm  -  1/160 sec  -  f/6.3  -  ISO 400

Plassering i gallerierne:
Norge > Cafè-Restaurantvogner: NSB/ Go-Ahead/ SJ Nord /Vy > FR5-1 NSB / Go-Ahead / SJ Nord / Vy > FR5-1 21713 Go-Ahead Nordic

Doodlebugger

Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 16.01.2021 15:48 av Knut Erik Hagen.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
Den blå kafeteria - FR5-1 21713 i dagens Sørtog Knut Erik Hagen 142 16. January 2021, kl. 15:42

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn