Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [NO] Ikonet Di3 616 på Jernbane.Net
Ronny Maarud
21. January 2021, kl. 15:15
Ronny Maarud
Vi har en bra samling bilder av Ikonet Di3 616 på Jernbane.Net Bildene spenner fra 1974 og fram til 2020. Men i mellom denne tidslinjen er det mange åpne årstall.
Siden det sirkulerer antagelser om at romslige jernbane databaser på internett er på vei til å dø ut, finner jeg tiden moden for å utfordre alle fotografer som måtte ha noe i skuffer ogs skap.
Sorter, last opp og vis dine 616 bilder, så det blir hel ved i tidslinjen tilhørende lokomotivet.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Kydsning i Grevie for udflugtstog ved GM-dagene i Ängelholm, 15.5.2010

Fotograf:
Martin Uldall

EXIF-data:
NIKON CORPORATION, NIKON D70
  -  1/320 sec  -  f/4.5  -  

Plassering i gallerierne:
Norge > Diesellokomotiver > Di 3 NSB/ JBV/ OBAS /Trainkos /SkJB > Di3a 616 [2010]

Klaus Korbacher
Hallo Martin, eine schöne Erinnerung an ein schönes Wochenende. Ein gutes Neues Jahr wünscht NOHAB-Pappi und NOHAB-Lady
Morten Eckhoff
Enig. Godt nytt år!!
Tom-Inge Kjensli
Sjelden vare...

Jaha....var det du som kjørte....
Jeg var "flaggvinker" på en tur over åsen med den sammensettingen.
Ene kollegaen min var veldig opprørt over at det ikke var sentral dørstegning på DSB vognene.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

[NO] Ikonet Di3 616 på Jernbane.Net
Ronny Maarud (148)
20. January 2021, kl. 23:31
Peter Flink (59)
21. January 2021, kl. 14:52
Ronny Maarud (55)
Ronny Maarud
Vi har en bra samling bilder av Ikonet Di3 616 på Jernbane.Net Bildene spenner fra 1974 og fram til 2020. Men i mellom denne tidslinjen er det mange åpne årstall.
Siden det sirkulerer antagelser om at romslige jernbane databaser på internett er på vei til å dø ut, finner jeg tiden moden for å utfordre alle fotografer som måtte ha noe i skuffer ogs skap.
Sorter, last opp og vis dine 616 bilder, så det blir hel ved i tidslinjen tilhørende lokomotivet.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Kydsning i Grevie for udflugtstog ved GM-dagene i Ängelholm, 15.5.2010

Fotograf:
Martin Uldall

EXIF-data:
NIKON CORPORATION, NIKON D70
  -  1/320 sec  -  f/4.5  -  

Plassering i gallerierne:
Norge > Diesellokomotiver > Di 3 NSB/ JBV/ OBAS /Trainkos /SkJB > Di3a 616 [2010]

Klaus Korbacher
Hallo Martin, eine schöne Erinnerung an ein schönes Wochenende. Ein gutes Neues Jahr wünscht NOHAB-Pappi und NOHAB-Lady
Morten Eckhoff
Enig. Godt nytt år!!
Tom-Inge Kjensli
Sjelden vare...

Jaha....var det du som kjørte....
Jeg var "flaggvinker" på en tur over åsen med den sammensettingen.
Ene kollegaen min var veldig opprørt over at det ikke var sentral dørstegning på DSB vognene.

Hilsen Ronny.

Å tråkke opp en sti, går mye fortere dersom man er flere til å tråkke. (Pacta sunt servanda !)

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Old truckers never die, they just smell that way
Ronny Maarud / YouTube

Instagram

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Ikonet Di3 616 på Jernbane.Net Ronny Maarud 148 20. January 2021, kl. 23:31
Re: [NO] Ikonet Di3 616 på Jernbane.Net Peter Flink 59 21. January 2021, kl. 14:52
Re: [NO] Ikonet Di3 616 på Jernbane.Net Ronny Maarud 55 21. January 2021, kl. 15:15

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn