Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [SE] Snälltåget 3931, en kort rapport fra en reise med et langsomt Snälltåg
Ronny Maarud
16. May 2021, kl. 08:10
Åge Jørstad
Kjempe fin reportasje.

(Så de kjører med blandet materiell, for jeg antok at de kanskje brukte de tidligere Nederlandske vognene i faste stammer, sånn at de kunne kjøre i 200 km/t)
(For jeg antar at det hadde går litt raskere men de vognene for 200 km/t, en med vogner som kan gå maks 160 km/t)

Takk for kommentaren Åge.
Jeg vil tro at du har rett i din antagelse.
Det er nå så lenge siden jeg har vært ute i trafikken, at jeg ikke har den minste lille anelse om det er slik som du antar ute i trafikken. Du kan ha rett, for toget vi reiste med er jo et "fredagstog" og når jeg går inn i bokningsdialogen for å sjekke så finnes det tog med kjøretid på 4 timer og 56 minutter, og vårt tog som brukte 5 timer og 16 minutter.

Hilsen Ronny.

“Nobody can guarantee a company or a concept eternal life, but no one can accuse me of not having tried to.”
["Ingvar Kamprad, 1926-2018, founder of IKEA."]

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Ronny Maarud / YouTube
trainspottingbyronny
Re: [SE] Her er stolene jeg hadde i hukommelsen, Bernt
Ronny Maarud (55)
16. May 2021, kl. 19:09
16. May 2021, kl. 08:10
Åge Jørstad
Kjempe fin reportasje.

(Så de kjører med blandet materiell, for jeg antok at de kanskje brukte de tidligere Nederlandske vognene i faste stammer, sånn at de kunne kjøre i 200 km/t)
(For jeg antar at det hadde går litt raskere men de vognene for 200 km/t, en med vogner som kan gå maks 160 km/t)

Takk for kommentaren Åge.
Jeg vil tro at du har rett i din antagelse.
Det er nå så lenge siden jeg har vært ute i trafikken, at jeg ikke har den minste lille anelse om det er slik som du antar ute i trafikken. Du kan ha rett, for toget vi reiste med er jo et "fredagstog" og når jeg går inn i bokningsdialogen for å sjekke så finnes det tog med kjøretid på 4 timer og 56 minutter, og vårt tog som brukte 5 timer og 16 minutter.

Hilsen Ronny.

“Nobody can guarantee a company or a concept eternal life, but no one can accuse me of not having tried to.”
["Ingvar Kamprad, 1926-2018, founder of IKEA."]

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Ronny Maarud / YouTube
trainspottingbyronny
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE] Snälltåget 3931, en kort rapport fra en reise med et langsomt Snälltåg Ronny Maarud 194 15. May 2021, kl. 08:17
Re: [SE] Snälltåget 3931, en kort rapport fra en reise med et langsomt Snälltåg Åge Jørstad 66 16. May 2021, kl. 02:11
Re: [SE] Snälltåget 3931, en kort rapport fra en reise med et langsomt Snälltåg Ronny Maarud 63 16. May 2021, kl. 08:10
Re: [SE] Snälltåget 3931, en kort rapport fra en reise med et langsomt Snälltåg Bernt Talbrant 56 16. May 2021, kl. 14:25
Re: [SE] Snälltåget 3931, en kort rapport fra en reise med et langsomt Snälltåg Ronny Maarud 58 16. May 2021, kl. 17:43
Re: [SE] Her er stolene jeg hadde i hukommelsen, Bernt Ronny Maarud 55 16. May 2021, kl. 19:09

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn