Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog
Knut Erik Hagen
24. July 2021, kl. 19:08
Ronny Maarud
Knut Erik Hagen
Jeg kan ikke se for meg noen særlig trafikk mellom Hadeland og Lillestrøm.

Har mer tro på lokaltog Lillestrøm - Alna - Grefsen - Kjelsås

Har hørt at det bor noen mennesker på Nittedal, Hakadal og Roa.
Det må da være noen av disse som pendler til Lillestrøm og Kjeller, kanskje ?

Familien min kommer i fra Hadeland og vi har fortsatt mye slekt der oppe.
Ut fra de jeg kjenner, er det fortsatt mange som pendler til Oslo og en del i motsatt retning til Hønefoss.
Det er også en del som har jobber på Gardermoen flyplass og omegn.
Med nye E16 er det så lettvint å kjøre med bil til Gardermoen, at de drar fra Roa til Jessheim for å handle - å ta turen via Lillestrøm blir en solid omvei.

Doodlebugger
Re: [NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog
Kjetil R. Jørgensen (82)
24. July 2021, kl. 20:35
24. July 2021, kl. 19:08
Ronny Maarud
Knut Erik Hagen
Jeg kan ikke se for meg noen særlig trafikk mellom Hadeland og Lillestrøm.

Har mer tro på lokaltog Lillestrøm - Alna - Grefsen - Kjelsås

Har hørt at det bor noen mennesker på Nittedal, Hakadal og Roa.
Det må da være noen av disse som pendler til Lillestrøm og Kjeller, kanskje ?

Familien min kommer i fra Hadeland og vi har fortsatt mye slekt der oppe.
Ut fra de jeg kjenner, er det fortsatt mange som pendler til Oslo og en del i motsatt retning til Hønefoss.
Det er også en del som har jobber på Gardermoen flyplass og omegn.
Med nye E16 er det så lettvint å kjøre med bil til Gardermoen, at de drar fra Roa til Jessheim for å handle - å ta turen via Lillestrøm blir en solid omvei.

Doodlebugger
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog Arne Lie 233 24. July 2021, kl. 14:02
Re: [NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog Ronny Maarud 107 24. July 2021, kl. 14:29
[NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog Knut Erik Hagen 100 24. July 2021, kl. 14:32
Re: [NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog Knut Andvord 97 24. July 2021, kl. 14:38
Re: [NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog Knut Erik Hagen 90 24. July 2021, kl. 15:20
Re: [NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog Kjetil R. Jørgensen 82 24. July 2021, kl. 20:35
Re: [NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog Ronny Maarud 70 24. July 2021, kl. 17:23
Re: [NO] Initiativ til ibruktakelse av "glemt " jernbanestrekning for persontog Knut Erik Hagen 84 24. July 2021, kl. 19:08

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn