Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: Bilder fra tur med Storegut
Peer Andersen
16. October 2021, kl. 13:13
Takk for hyggelige kommentarer.

Svein Julton
Fin tur og fine bilder. Jeg ser at du har fått med sykkelen min på et par av bildene ;-) Jeg syklet opp til Mæl etter turen.
Og vi snakket sammen på brua, med Harald Nesset.

Hyggelig å treffe deg Svein Julton og også Harald Nesset som jeg ikke kjente fra før av.

Jeg beklager sen respons på innlegget. Jeg ble dessverre syk kort tid etter denne turen (Jeg var nok syk allerede på selve turen uten at jeg visste om det selv). Tiden etterpå har vært ganske tøff både med usikkerhet til hva dette er for noe samt et uttall med undersøkelser og et 14 dagers opphold på Rikshospitalet. Vi begynner å komme i mål med undersøkelser og behandling nå og heldigvis ser det ut til at det ikke er blant de mest alvorlige tingene jeg er rammet av, men ting jeg kan leve greit med fremover. Jeg er fremdeles ganske redusert fysisk, men det kommer seg sakte men sikkert heldigvis.

Jeg la bildene på et eget webområde og ikke i basen som noen har kommentert. Det skyldes egentlig bare at jeg visste hvordan jeg skulle få delt bildene når jeg gjorde det på den måten. Jeg tenkte ikke på å legge de i databasen. Jeg kan gjerne gjøre det om det er ønskelig.
Bilder fra tur med Storegut
Peer Andersen (489)
15. August 2021, kl. 08:08
Knut Andvord (181)
15. August 2021, kl. 08:21
Peer Andersen (110)
15. August 2021, kl. 08:44
Svein Julton (117)
15. August 2021, kl. 09:21
Peer Andersen (105)
Re: Bilder fra tur med Storegut. får ikke gitt *
Knut Andvord (129)
15. August 2021, kl. 21:56
Ronny Maarud (95)
15. August 2021, kl. 22:12
Knut Andvord (67)
15. August 2021, kl. 22:19
Takk for hyggelige kommentarer.

Svein Julton
Fin tur og fine bilder. Jeg ser at du har fått med sykkelen min på et par av bildene ;-) Jeg syklet opp til Mæl etter turen.
Og vi snakket sammen på brua, med Harald Nesset.

Hyggelig å treffe deg Svein Julton og også Harald Nesset som jeg ikke kjente fra før av.

Jeg beklager sen respons på innlegget. Jeg ble dessverre syk kort tid etter denne turen (Jeg var nok syk allerede på selve turen uten at jeg visste om det selv). Tiden etterpå har vært ganske tøff både med usikkerhet til hva dette er for noe samt et uttall med undersøkelser og et 14 dagers opphold på Rikshospitalet. Vi begynner å komme i mål med undersøkelser og behandling nå og heldigvis ser det ut til at det ikke er blant de mest alvorlige tingene jeg er rammet av, men ting jeg kan leve greit med fremover. Jeg er fremdeles ganske redusert fysisk, men det kommer seg sakte men sikkert heldigvis.

Jeg la bildene på et eget webområde og ikke i basen som noen har kommentert. Det skyldes egentlig bare at jeg visste hvordan jeg skulle få delt bildene når jeg gjorde det på den måten. Jeg tenkte ikke på å legge de i databasen. Jeg kan gjerne gjøre det om det er ønskelig.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
Bilder fra tur med Storegut Peer Andersen 489 15. August 2021, kl. 08:08
Re: Bilder fra tur med Storegut Knut Andvord 181 15. August 2021, kl. 08:21
Re: Bilder fra tur med Storegut Peer Andersen 110 15. August 2021, kl. 08:44
Re: Bilder fra tur med Storegut Svein Julton 117 15. August 2021, kl. 09:21
Re: Bilder fra tur med Storegut Peer Andersen 105 16. October 2021, kl. 13:13
Re: Bilder fra tur med Storegut. får ikke gitt * Knut Andvord 129 15. August 2021, kl. 21:56
Re: Bilder fra tur med Storegut. får ikke gitt * Ronny Maarud 95 15. August 2021, kl. 22:12
Re: Bilder fra tur med Storegut. får ikke gitt * Knut Andvord 67 15. August 2021, kl. 22:19

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn