Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
[NO] Signal 67D, et sjeldent skilt nå tildags
Svein Julton
24. October 2021, kl. 18:37
Dette er ett av to skilt jeg har sett langs banen i mitt "nærområde" og skal varsle ved Øverland holdeplass og planovergangen for Fv 3430 opp til Gaustaområdet. Det andre er på Tinnosbanen.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Signal 67D Orienteringssignal for planovergang og holdeplass, Rjukanbanen, 24.10.2021

Fotograf:
Svein Julton

EXIF-data:
OLYMPUS CORPORATION , E-M10MarkIV
100 mm  -  1/800 sec  -  f/6.3  -  ISO 6400

Plassering i gallerierne:
Norge > Signaler - Signalskilter - > Orienteringssignaler > Signal 67D «Orienteringssignal for planovergang og holdeplass»

[NO] Signal 67D, et sjeldent skilt nå tildags
Svein Julton (112)
Dette er ett av to skilt jeg har sett langs banen i mitt "nærområde" og skal varsle ved Øverland holdeplass og planovergangen for Fv 3430 opp til Gaustaområdet. Det andre er på Tinnosbanen.

Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net

Signal 67D Orienteringssignal for planovergang og holdeplass, Rjukanbanen, 24.10.2021

Fotograf:
Svein Julton

EXIF-data:
OLYMPUS CORPORATION , E-M10MarkIV
100 mm  -  1/800 sec  -  f/6.3  -  ISO 6400

Plassering i gallerierne:
Norge > Signaler - Signalskilter - > Orienteringssignaler > Signal 67D «Orienteringssignal for planovergang og holdeplass»

Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Signal 67D, et sjeldent skilt nå tildags Svein Julton 112 24. October 2021, kl. 18:37

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn