Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [DK] - Havnebanens bro over Vesterbjerg i Lemvig
Thomas Rithmester
25. October 2021, kl. 19:14
Jeg må blankt indrømme, at på trods af at jeg bor tæt ved, ja så har jeg ikke taget turen mens den var veteranbane ::diss::
Det har hele tiden været: Jamen det gør jeg i morgen/næste år.
Men har dog kørt på strækningen derned, tilbage i mine drengeår i start 80'erne (mener jeg det var) var jeg på tur med Thy Jernbaneklub på VLTJ, her sluttede vi af med at vores "Daddelæske" tog turen ned på havnen. Desværre afsporedes toget kort før Lemvig station, heldigvis på vej op ::glis::
Men det har da nok været noget bøvl for banens folk, at få den på ret køl igen.
Billeder haves desværre ikke fra turen.
[DK] - Havnebanens bro over Vesterbjerg i Lemvig
Thomas Rithmester (112)
24. October 2021, kl. 18:56
Arne Arvidsson (29)
25. October 2021, kl. 10:25
Thomas Rithmester (25)
25. October 2021, kl. 15:35
Jonas Brenli (29)
25. October 2021, kl. 16:32
Thomas Rithmester (24)
Jeg må blankt indrømme, at på trods af at jeg bor tæt ved, ja så har jeg ikke taget turen mens den var veteranbane ::diss::
Det har hele tiden været: Jamen det gør jeg i morgen/næste år.
Men har dog kørt på strækningen derned, tilbage i mine drengeår i start 80'erne (mener jeg det var) var jeg på tur med Thy Jernbaneklub på VLTJ, her sluttede vi af med at vores "Daddelæske" tog turen ned på havnen. Desværre afsporedes toget kort før Lemvig station, heldigvis på vej op ::glis::
Men det har da nok været noget bøvl for banens folk, at få den på ret køl igen.
Billeder haves desværre ikke fra turen.
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[DK] - Havnebanens bro over Vesterbjerg i Lemvig Thomas Rithmester 112 24. October 2021, kl. 18:56
Re: [DK] - Havnebanens bro over Vesterbjerg i Lemvig Arne Arvidsson 29 25. October 2021, kl. 10:25
Re: [DK] - Havnebanens bro over Vesterbjerg i Lemvig Thomas Rithmester 25 25. October 2021, kl. 15:35
Re: [DK] - Havnebanens bro over Vesterbjerg i Lemvig Jonas Brenli 29 25. October 2021, kl. 16:32
Re: [DK] - Havnebanens bro over Vesterbjerg i Lemvig Thomas Rithmester 24 25. October 2021, kl. 19:14

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn