Jernbane.net

Velkommen! Logg Inn Opprett en ny profil

Avansert
Støtt oss
Re: [NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven
Ronny Maarud
27. November 2021, kl. 08:56
Trygve Kåsa
Nå har Arbeiderpartiet og Senterpartiet makta, sufflert av SV.. så da må en vel anta at forholdene på Tinnosbanen med ett kan bli så meget bedre..?
Det er da bare å hanke oppgradering av banen inn som en post i utkastet til statsbudsjett, og simsala ::glis::
Arbeiderpartiets transportpolitiske talsmann Sverre Myrli har tidligere ivret for opprusting av banen, og har vel nå tid og anledning til å kna dette inn i budsjettforhandlingene?
Myrli ble visst forsmedelig degradert til menig stortingsrepresentant, men har med denne saken anledning til å allikevel gjøre seg positivt bemerket!
Bullseye 👌

Sverre Myrli ble vel ytterligere en smule omplassert ?
Jeg tror ikke han er Arbeiderpartiets transportpolitiske talsmann lengre.
Rett meg om jeg har feil.

Det er sikkert registrert at jeg aldri har vært veldig overens med Sverre Myrli sine argumenter når det gjelder jernbanedriften i Norge. Men til dennes forsvar denne gangen, må jeg få lov å uttrykke en del bekymringer rundt måten han ble avsatt på.
Når det gjøres et stort poeng av at han hadde en kjærlighetsaffære med en 6 år yngre kvinne, da han var 24, blir dette bare patetisk !

Hilsen Ronny.

“Nobody can guarantee a company or a concept eternal life, but no one can accuse me of not having tried to.”
["Ingvar Kamprad, 1926-2018, founder of IKEA."]

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Ronny Maarud / YouTube
trainspottingbyronny
[NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven
Arne Lie (240)
26. November 2021, kl. 17:08
Trygve Kåsa (108)
26. November 2021, kl. 23:02
Ronny Maarud (94)
Trygve Kåsa (94)
27. November 2021, kl. 11:19
Knut Andvord (91)
27. November 2021, kl. 12:10
Gunnar Hall (82)
27. November 2021, kl. 20:37
Arne Lie (85)
27. November 2021, kl. 21:32
Trygve Kåsa
Nå har Arbeiderpartiet og Senterpartiet makta, sufflert av SV.. så da må en vel anta at forholdene på Tinnosbanen med ett kan bli så meget bedre..?
Det er da bare å hanke oppgradering av banen inn som en post i utkastet til statsbudsjett, og simsala ::glis::
Arbeiderpartiets transportpolitiske talsmann Sverre Myrli har tidligere ivret for opprusting av banen, og har vel nå tid og anledning til å kna dette inn i budsjettforhandlingene?
Myrli ble visst forsmedelig degradert til menig stortingsrepresentant, men har med denne saken anledning til å allikevel gjøre seg positivt bemerket!
Bullseye 👌

Sverre Myrli ble vel ytterligere en smule omplassert ?
Jeg tror ikke han er Arbeiderpartiets transportpolitiske talsmann lengre.
Rett meg om jeg har feil.

Det er sikkert registrert at jeg aldri har vært veldig overens med Sverre Myrli sine argumenter når det gjelder jernbanedriften i Norge. Men til dennes forsvar denne gangen, må jeg få lov å uttrykke en del bekymringer rundt måten han ble avsatt på.
Når det gjøres et stort poeng av at han hadde en kjærlighetsaffære med en 6 år yngre kvinne, da han var 24, blir dette bare patetisk !

Hilsen Ronny.

“Nobody can guarantee a company or a concept eternal life, but no one can accuse me of not having tried to.”
["Ingvar Kamprad, 1926-2018, founder of IKEA."]

Jernbane.Net på TWITTER
Tidligere bildeserier i Postvognene.
Über Cognacteuren på Flickr
Ronny Maarud / YouTube
trainspottingbyronny
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven Arne Lie 240 26. November 2021, kl. 17:08
Re: [NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven Trygve Kåsa 108 26. November 2021, kl. 23:02
Re: [NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven Ronny Maarud 94 27. November 2021, kl. 08:56
Re: [NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven Trygve Kåsa 94 27. November 2021, kl. 11:19
Re: [NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven Knut Andvord 91 27. November 2021, kl. 12:10
Re: [NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven Gunnar Hall 82 27. November 2021, kl. 20:37
Re: [NO] Spillet om Tinnosbanen og Verdensarven Arne Lie 85 27. November 2021, kl. 21:32

Beklager, bare registrerte brukere kan opprette innlegg i dette forumet.

Klikk her for å logge inn