Ronny Maarud
16. January 2022, kl. 15:32
Ole P. Ingebrigtsen
Jeg syns i grunnen nåværende opplegg er helt greit. Kunne kanskje tenkt meg å få gjenninført muligheten for å sende direktemeldinger til brukere (sjøl om det åpner opp en stor fare for å tiltrekke seg spambots)
Tidligere har det noen ganger vært slik at vi har stått ned revolveren mot tinningen i forbindelse med at vi har måtte gjøre endringer.
Jeg føler at vi ikke er der i dag.
Gjenstår fortsatt noen tusen ord å oversette til norsk (jeg visste ikke at vi hadde så mange ord og setninger)
Ønsket er å ha oversatt 95 % av alle ord før vi begynner å bygge opp forumet igjen.
Det jeg ser er at det finnes mange muligheter vi ikke tidligere har hatt, blant annet et Messenger system hvor det ser ut til at vi unngår å komme i den situasjonen at personopplysninger lekkes utilsiktet.
Dette var jo en av utfordringene når GDPR skulle innføres.
GDPR var jo en av årsakene til at PM systemet ble stengt i vårt nåværende forum.
En annen årsak som ikke er så kjent av mange, var absurde påstander om at undertegnede satt å leste gjennom andres Personlige Meldinger til morgen kaffen.
Jeg hadde jo som kjent veldig lite annet å bestille ...... !
En optimistisk prognose for åpning er 1 februar, men det kan komme å utsettes noe.