Jernbane.net

Avansert
Støtt oss
Re: [SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver - fortsettelsen
Ståle Ualand
26. January 2022, kl. 09:18
Ronny Maarud
Jøsses.....
Eller Madre Mia som man sier i andre deler av verden.
Mye mer trafikk enn hva jeg trodde, men jeg følger jo stort sett ikke med i utviklingen jeg da. ;-)

Sandhals / Real Rail har mye. Det er vel faktisk slik at det er de som har de lange kombipendlene i Sverige. For meg ser det ut som om Green Cargo sitter igjen med vognlast og noe systemtog.

Real Rail har pendler fra Gøteborg til Luleå og Umeå pluss Sundsvall. Og så er det i tillegg Nässjö - Luleå og Umeå. For noen år siden fikk de kontrakten på transport av førerhus og annet Volvo fra Umeå til Gøteborg. Dette ble da lagt i store kontainere som er innlemmet i Real Rail trafikken.

Real Rail hadde også en pendel fra Rosersberg ved Stockholm til Umeå - Luleå via Botniabanan. Selv om den var veldig rask var ikke markedet med på den. I Norge er det kombitrafikken som holder liv i godstogene til Cargonet og Green Cargo. I Sverige går vel mesteparten av kombitrafikken på veien.

Ståle Ualand
Jernbanet.netGO=150 poeng
[SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver
Ståle Ualand (228)
22. January 2022, kl. 19:02
Re: [SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver
Ronny Maarud (130)
22. January 2022, kl. 19:28
Erik Skjelvik (122)
22. January 2022, kl. 20:04
Ronny Maarud (113)
22. January 2022, kl. 21:34
Ståle Ualand (110)
26. January 2022, kl. 08:49
Ronny Maarud (76)
26. January 2022, kl. 08:52
Ståle Ualand (78)
Ronny Maarud
Jøsses.....
Eller Madre Mia som man sier i andre deler av verden.
Mye mer trafikk enn hva jeg trodde, men jeg følger jo stort sett ikke med i utviklingen jeg da. ;-)

Sandhals / Real Rail har mye. Det er vel faktisk slik at det er de som har de lange kombipendlene i Sverige. For meg ser det ut som om Green Cargo sitter igjen med vognlast og noe systemtog.

Real Rail har pendler fra Gøteborg til Luleå og Umeå pluss Sundsvall. Og så er det i tillegg Nässjö - Luleå og Umeå. For noen år siden fikk de kontrakten på transport av førerhus og annet Volvo fra Umeå til Gøteborg. Dette ble da lagt i store kontainere som er innlemmet i Real Rail trafikken.

Real Rail hadde også en pendel fra Rosersberg ved Stockholm til Umeå - Luleå via Botniabanan. Selv om den var veldig rask var ikke markedet med på den. I Norge er det kombitrafikken som holder liv i godstogene til Cargonet og Green Cargo. I Sverige går vel mesteparten av kombitrafikken på veien.

Ståle Ualand
Jernbanet.netGO=150 poeng
Emne Forfatter Vist Lagt inn
[SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver Ståle Ualand 228 22. January 2022, kl. 19:02
Re: [SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver Ronny Maarud 130 22. January 2022, kl. 19:28
Re: [SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver Erik Skjelvik 122 22. January 2022, kl. 20:04
Re: [SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver Ronny Maarud 113 22. January 2022, kl. 21:34
Re: [SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver - fortsettelsen Ståle Ualand 110 26. January 2022, kl. 08:49
Re: [SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver - fortsettelsen Ronny Maarud 76 26. January 2022, kl. 08:52
Re: [SE] Sandahlsbolagen kjøper lokomotiver - fortsettelsen Ståle Ualand 78 26. January 2022, kl. 09:18

Beklager, du har ikke tillatelse til å legge inn / svare i dette forumet.