Ronny Maarud
21. July 2009, kl. 02:40
Jeg rusla videre i Oslo"s asfaltdjungel og tenke at når det er så vått så kan jeg jo like gjerne ta en tur ned til det våe element for å se om det var noe å henge opp seg på dere nede ved Rådhusbrygga.
Denne skapningen kom stille og rolig å la til kai, folk strømmet av i store horder og gikk til trikkeholdeplassen. Siden jeg en periode siden tidlig i sommer har frekventert Nesoddfergen har jeg lurt på hvorfor i himmelens navn det ikke er en smule mer samkjørt på Oslosiden av fjorden med overganger til trikken. I Oslo er det en ventetid på opp til 15 minutter, men man på Tangen mer eller mindre går rett fra båt til buss og vice versa. Det er jo som på Tangen det skal fungere om man skal ha en bra brukervennlig kollektivtrafikk!
|
Om du vil delta aktivt, se bilder i fullformat, kommentere bilder, og skrive i våre Postvogner logger du inn.
Som registrert og aktiv deltaker får du det aller beste av jernbane.net
Egentlig hadde jeg helst sett at jeg slapp men siden det når er som det er, så ser jeg fram til å ta en tur med disse nye Tidefergene, det ser trivelig ut ombord. Og akkurat det, det kan behøves.
Oppdatert 1 gang(er). Siste gang oppdatert 20.11.2011 18:11 av Ronny Maarud.